Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфата не иска да запали.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфата не иска да запали.

    Колеги,
    вече трети път ми се случва следният проблем. Спирам Алфата
    и като се опитам да я запаля проблем. Върти стартера
    всичко си свети но не иска да запали. Все едно че няма гориво,
    но гориво си има. Изчаквам 10 минути и колата си запалва нормално. Вече за два месеца за трети път прави този проблем.
    Някакви идей какъв ще е проблема. Алфата е от подписа ми.
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
    EX...Fiat Tempra 1.6

  • #2
    Ако го прави само топла - най-вероятно датчик на колянов вал. Добре дошъл "в клуба"


    Comment


    • #3
      Само на загрят двигател прави този проблем. Какъв датчик да взема / като марка ако има значение.
      И лесно ли се сменя датчика или пак майстор трябва.
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
      EX...Fiat Tempra 1.6

      Comment


      • #4
        Ето такъв:
        http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          Аз мисля че е добре да се направи диагностика за да се потвърди предположението за датчика на КВ, защото това не са съвсем характерни симптоми за да е от него. Ако беше от него, щеше да гасне и в движение и да се оправя, като поизстине.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Дам но диагностика със замерване на съпротивлението, или каквото там беше. В моя случай за пръв път направи мизерия миналата зима. С малко зачудване запали веднага. Не беше записала грешка и предположихме, че съм я угасил, тъй като току що беше минала на газ. Втори път (даже на същото място) два месеца по-късно, същата история, и третия беше след още четири месеца - вече окончателно.


            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Аз мисля че е добре да се направи диагностика за да се потвърди предположението за датчика на КВ, защото това не са съвсем характерни симптоми за да е от него. Ако беше от него, щеше да гасне и в движение и да се оправя, като поизстине.
              Много е коварен тоя датчик. На мен ми извъртя номера 3 пъти преди да го запише грешка в ЕКУ то и да го хвана. Първия път на топъл двигател запали след 3 мин, втория път на студен запали на другия ден и третия път пред нас го хванах с лаптопа. Смяната си е гърч и по-добре да се направи в сервиз с условия
              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
              Peugeot 508 RXH 02.2013

              Comment


              • #8
                Чак пък гърч...10 мин в канал...
                Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                ex Alfa 156 1,9 JTD
                ex Alfa 75 1,8

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                  Чак пък гърч...10 мин в канал...
                  Да ако имаш канал. И то на топло
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                    Много е коварен тоя датчик. На мен ми извъртя номера 3 пъти преди да го запише грешка в ЕКУ то и да го хвана. Първия път на топъл двигател запали след 3 мин, втория път на студен запали на другия ден и третия път пред нас го хванах с лаптопа. Смяната си е гърч и по-добре да се направи в сервиз с условия
                    Не твърдя, че проблемът на колегата не е от датчика.
                    Просто мисля, че типичните симптоми на дефектиращ датчик се изразяват в това той да спира да работи с повишаване на температурата. За такова поведение са писали доста колеги. Абсолютно същото се случи и при мен.

                    Разбира се винаги има изключения от правилото.

                    В този ред на мисли, това което споделяш от своята практика също е много ценно да се знае.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Класически датчик колянов вал е за мен
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #12
                        Ще ползвам темата понеже проблема ми е подобен и той е:
                        Същият проблем но само като е студена,топла пали венага.На диагностика излиза само грешка за светлините на номерата и нищо съществено. Проблеми с работата на двигателя като разход,пушене,вървене и разход на масло няма. 1.9JTDm 2007 на 147ца

                        Comment


                        • #13
                          Днес пак се случи, изгасих двигателя, отидох за две минути до магазина и после не искаше да запали. Но вече си знаех, 10 мин. почивка и запали без проблем.
                          Купих си от Алиекспрес кабел за диагностика и тези дни ще кача Алфата на лаптопа да видя какво ще изпише.
                          Че и с МАП сензора имам проблем .
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
                          EX...Fiat Tempra 1.6

                          Comment


                          • #14
                            Имай в предвид, че след време ще почне да гасне и в движение.


                            Comment


                            • #15
                              Само още една идея. На колега с същия мотор угасна в движение естествено сменяме датчика и пали. След ден два гасне или не иска да запали от първия път като теб. След няколко дни чесане по главите, диагностики и уверяване от ,,майстори,, че няма проблем, се оказа лоша връзка на релето за помпата в резервоара. След зачистване на крачетата и контактен спрей проблема изчезна. Релето е пред акумолатора. Само идея 😉.
                              sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                              Comment

                              Working...
                              X